پرستاران BC قرارداد جمعی جدید 3 ساله را تصویب کردند

پرستاران در بریتیش کلمبیا یک قرارداد جمعی سه ساله جدید را تصویب کرده اند که حدود 51000 پرستار ثبت شده، روانپزشکی و دارای مجوز عملی را در این استان پوشش می دهد.

قرارداد سه ساله جدید به صورت عطف به ماسبق از 1 آوریل 2022 اعمال می شود و شامل افزایش دستمزد عمومی، بهبود نرخ تماس، پرداخت مسئولیت، حق بیمه، موقعیت های مربیگری گسترده، و ابتکارات متمرکز بر تنوع، برابری و شمول، و ضد بومی خاص است. نژاد پرستی.

اتحادیه پرستاران بریتیش کلمبیا می‌گوید 61 درصد از اعضای آن به توافق جدید رای مثبت دادند که شامل بهبود انعطاف‌پذیری شغلی و دسترسی به مرخصی‌ها و سرمایه‌گذاری در سلامت و ایمنی محل کار است.

امان گروال، رئیس اتحادیه می گوید که این توافق نامه فداکاری و فداکاری پرستاران را به رسمیت می شناسد و شامل سرمایه گذاری های قابل توجهی برای استخدام بیشتر در این حرفه می شود.

نخست وزیر دیوید ابی می گوید که این توافق بخشی از تعهد دولت برای ادامه حمایت از پرستاران و تقویت سیستم مراقبت های بهداشتی استان است.

دولت قول داده است که بریتیش کلمبیا را به اولین استان کانادا تبدیل کند که نسبت پرستار به بیمار را برای بهبود استانداردهای حجم کار در بهداشت عمومی اتخاذ می کند.

این سازمان می‌گوید ۷۵۰ میلیون دلار برای مدل جدید کارکنان هزینه خواهد کرد، که به پرستاران اجازه می‌دهد زمان بیشتری را با افرادی که از آنها مراقبت می‌کنند بگذرانند و خدمات بهتری ارائه کنند.