پلیس می گوید که 2 نفر پس از چاقو و تیراندازی هدفمند در ونکوور کشته شدند

پلیس ونکوور در حال تحقیق درباره کشته شدن دو مرد در فاصله چهار ساعت از همدیگر در طول شبانه روز در انتهای نزدیک به روبروی شهر است.

پلیس در بیانیه خبری بعد از ظهر یکشنبه اعلام کرد یک مرد 28 ساله صبح یکشنبه در تیراندازی هدفمند و مرتبط با باند در تقاطع خیابان فریزر و مارین درایو جنوب شرقی کشته شد.

بر اساس توصیه دیگری در اوایل آن روز، مرد دیگری نیز پس از یک چاقو کشی در محله شلوغ وست اند ونکوور در اواخر شب شنبه کشته شد.

پلیس نگفته است که آیا معتقد است این چاقو به درگیری باندی در حال انجام است یا خیر.

این دو حادثه در یک شب، تعداد کل قتل‌ها در ونکوور را در سال جاری به هشت نفر رساند. این شهر در مجموع در سال 2022 شاهد 13 قتل بوده است.

پلیس در خیابانی پر درخت ایستاده است که خالی است و توسط نوار پلیس مسدود شده است.
مردی بر اثر جراحات وارده در اواخر 27 می 2023 پس از یک چاقو کشنده در محله وست اند ونکوور جان باخت. (شین مک کیچان)

شنبه شب، مأموران به گزارش‌هایی مبنی بر زخمی شدن مردی در نزدیکی تقاطع خیابان‌های دیوی و بوت، درست قبل از ساعت 10 شب پاسخ دادند.

پلیس می گوید این مرد به بیمارستان منتقل شد و بعداً بر اثر شدت جراحات جان باخت. مقتول هنوز شناسایی نشده و کسی دستگیر نشده است.

بخش هایی از خیابان بوت در نزدیکی دیوی صبح یکشنبه توسط نوار پلیس محاصره شد. نشانگرهای شواهد از خیابان و تا پیاده رو پخش می شد.

پلیس همچنین در حال بررسی تیراندازی هدفمندی است که به گفته آنها حوالی ساعت 1:30 بامداد یکشنبه در نزدیکی تقاطع خیابان فریزر و جنوب شرقی مارین درایو در جنوب ونکوور رخ داد.

چندین تماس گیرنده 911 گزارش دادند که مردی در بیرون یک سالن ضیافت در نزدیکی تقاطع مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

پلیس CPR را انجام داد اما قربانی بر اثر جراحات وارده در صحنه فوت کرد.

پلیس یک جسد پوشیده را روی برانکارد به داخل یک ون که با نوار پلیس احاطه شده است منتقل می کند.
مردی بر اثر جراحات وارده پس از تیراندازی هدفمند در ونکوور که پلیس معتقد است در اوایل ساعت 28 مه 2023 مربوط به باند است، جان باخت. (شین مک کیچان)

پلیس دیده شد که جسد قربانی را که با کیسه ای روی برانکارد پوشانده شده بود، از چادری که در وسط خیابان فریزر برپا کرده بودند، به داخل یک خودروی منتظر حرکت می کرد.

نشانگرهای شواهد در امتداد خیابان و در یک پارکینگ مجاور قرار داده شد و بخشی از خیابان فریزر در جنوب مارین درایو با نوار پلیس بسته شد.

تالار ضیافت یکشنبه به CBC News گفت که این حادثه هیچ یک از مهمانان یا کارکنان آنها را شامل نشده است.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد هر دو قتل دارد می‌خواهد با واحد قتل VPD با شماره 604-717-2500 تماس بگیرد.