پلیس ونکوور نزدیک به 8 میلیون دلار فنتانیل و کوکائین را از آزمایشگاه در خانه ریچموند کشف و ضبط کرد.

پلیس ونکوور می گوید پس از برچیدن آزمایشگاهی که در داخل خانه ای در محله مسکونی ریچموند کار می کرد، فنتانیل و کوکائین به ارزش 7.8 میلیون دلار کشف و ضبط کرده است.

پلیس در بیانیه‌ای خبری روز چهارشنبه نوشت: بخش جرایم سازمان‌یافته اداره پلیس در ژانویه پروژه‌ای را با محوریت “گروهی از مجرمان که در مکان‌های مختلف در سراسر منطقه مواد غیرقانونی تولید و قاچاق می‌کردند” آغاز کرد.

تحقیقات آنها را به آزمایشگاه فنتانیل هدایت کرد. به گفته پلیس، پلیس سپس دستور بازرسی برای برچیدن آزمایشگاه را صادر کرد و به گفته پلیس، بیش از هفت کیلوگرم فنتانیل مشکوک، 800 گرم متامفتامین و 39000 دلار پول نقد از آزمایشگاه کشف و ضبط کرد.

پلیس گفت، مردی که در نزدیکی آزمایشگاه دستگیر شده بود، با داشتن 15 کیلوگرم فنتانیل مشکوک به همراه دو کیلوگرم کوکائین و حدود 48000 دلار پول نقد در خودروی مجاور پیدا شد.

هزاران دلار پول نقد روی میز.
به گفته پلیس، مردی که در نزدیکی آزمایشگاه دستگیر شده بود، با داشتن 15 کیلوگرم فنتانیل مشکوک به همراه دو کیلوگرم کوکائین و حدود 48000 دلار پول نقد در خودروی مجاور پیدا شد. (بن نلمز/سی بی سی)

Insp می نویسد: «در حالی که نتایج این تحقیقات چشمگیر است، کار بسیار بیشتری برای رسیدگی به بحران مصرف بیش از حد دارو در BC و جنایتکارانی که از آن سود می برند، باید انجام شود. فیل هرد، افسر فرمانده بخش جرایم سازمان یافته VPD، در بیانیه ای.

به گفته پلیس، این مواد برای توزیع در لور مینلند و در جزیره ونکوور قرار داشت.

اداره پلیس می گوید که سه مردی که ابتدا دستگیر شده بودند تا تکمیل تحقیقات آزاد شده اند.

اتهامات مربوط به تولید مواد تحت کنترل و نگهداری مواد کنترل شده به منظور قاچاق، علیه مظنونان توصیه می شود.