پناهگاه های بی خانمان های ونکوور می گویند که پس از پاکسازی اردوگاه شهر غرق شده اند

رئیس هیئت انجیل اتحادیه می گوید که تعطیلی اجباری یک اردوگاه در ونکوور لایه دیگری از استرس را به کارکنان آن اضافه کرده است زیرا آنها برای سرریز شدن افراد نیازمند سرپناه در راهروها تشک می گذارند.

دین کورپجوویت روز دوشنبه گفت که ظرفیت پناهگاه چند ماه است که ظرفیت خود را دارد، اما باید از حد خود در چند شب گذشته عبور می کرد تا همه را در خود جای دهد.

ما تعدادی اتاق داریم که در آن افراد را روی تخت‌های دو طبقه قرار می‌دهیم و سپس یک فضای مشترک داریم که در آن تشک‌ها را می‌چینیم؛ و سپس در راهروهایی که به اتاق‌ها منتهی می‌شوند، تعدادی تشک را در آنجا می‌گذاریم. Kurpjuweit.

پلیس ونکوور و کارکنان شهری چهارشنبه گذشته به اردوگاه داون تاون ایست ساید رفتند تا وسایل، چادرها و دیگر سازه هایی را که در خیابان هاستینگز ردیف شده بودند، از بین ببرند و دور بیاندازند.

شهردار کن سیم، همراه با فرماندهان آتش نشانی و پلیس، گفت که خطر آتش سوزی و افزایش جرم و جنایت به این معنی است که اردوگاه باید برچیده شود.

کورپجوویت گفت که هر کاری از دستشان بر می آمد انجام دادند تا به مردم مکانی گرم و خشک برای اقامت بدهند، اما باز هم مجبور بودند برخی را دور بزنند.

او گفت: «همه ما می‌دانیم که اردوگاه‌ها کمتر از حد ایده‌آل هستند، اما در عین حال، اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید مکان‌های کافی برای رفتن مردم داشته باشید و مکان‌های کافی وجود ندارد».

مأموریت انجیل اتحادیه با سازمان‌های دیگر تماس گرفته است تا فضاهایی برای این افراد پیدا کند، از جمله اولین کلیسای متحد و ارتش نجات.

کورپژویت گفت: «متاسفانه به نظر می‌رسد همه در همان نقطه‌ای هستند که ما هستیم، یعنی بیشتر از اینکه فضا داشته باشیم.

تماشا | ماموریت اتحادیه انجیل میزبان غذای عید پاک است:

او گفت هر زمان که ظرفیت پناهگاه بیش از حد باشد استرس‌زا می‌شود و افراد بیشتری مدام درخواست اقامت می‌کنند.

او گفت: “همه چیز کمی بیشتر تقویت می شود.”

اعضای گروه Stop the Sweeps Coalition روز دوشنبه در پارک اوپنهایمر قهوه، تنقلات، چادر و پتو را بین مردم توزیع کردند.

رایان سادز، یکی از سازمان‌دهندگان این گروه، گفت که برخی از ساکنان که با آنها صحبت کرده بود، در آخر هفته به خیابان هیستینگز در همان نزدیکی بازگشتند، اما خدمه شهر دوباره آنها را تعقیب کردند.

سادز گفت: “وقتی شهر دیروز زیر باران می آمد، مردم عصبانی بودند، مردم ناراحت بودند، مردم خسته شده بودند. اکنون پنج روز می گذرد و مردم نسبت به آنچه در حال رخ دادن است عصبانی و عصبانی تر می شوند.”

یک افسر پلیس با فردی که ژاکتی با علامت
شخصی تابلوهایی در دست دارد که اقدامات چهارشنبه گذشته شهر را محکوم می کند. رایان سادز، سازمان‌دهنده، می‌گوید که مردم جامعه از این آوارگی خشمگین هستند، حتی اگر مقامات می‌گویند گزینه دیگری در دسترس نیست. (داریل دایک / روزنامه کانادایی)

او گفت بسیاری از کسانی که در خیابان هستینگز بودند، آنچه را که از وسایلشان باقی مانده است می برند و در مناطق دیگر راه اندازی می کنند.

“برای افرادی که در بلوک آواره می شوند، و آنها سرپناه یا مسکن ندارند، شهر به آنها چیزی غیر از شاید ارائه نمی دهد. [suggesting] سادز با اشاره به پارک ساحلی نزدیک که محل کمپ دیگری است، گفت: «می‌توانید به پارک خرچنگ بروید».

تماشا | چند گزینه برای کسانی که بی خانمانی را در ونکوور تجربه می کنند:

ونکوور برای حذف اردوگاه، اما فاقد مسکن و فضای سرپناه است

پل موکری، مدیر شهر ونکوور روز چهارشنبه اذعان کرد که شهر فضای سرپناهی برای همه کسانی که در شهر بی‌خانمان هستند ندارد، اما او می‌گوید که به دلایل ایمنی باید کمپ خیابان هیستینگز شرقی را از مرکز شهر ایست ساید حذف کنند.

ماموریت اتحادیه انجیل پتوهای بدون خانه، لوازم بهداشتی، لباس و وعده های غذایی عید پاک را ارائه کرده است.

کورپجوویت گفت که اینها فقط یک “مهلت موقت از شرایط” هستند.

او گفت: “ما به دفاع از راه حل های دائمی برای اسکان همه اعضای جامعه و در مکانی که بتوانند زندگی مستقلی داشته باشند ادامه خواهیم داد.”

سیم هفته گذشته در طی یک کنفرانس خبری گفت که هرچه کمپ خیابانی بیشتر ادامه یابد، احتمال اینکه افراد بیشتری جان خود را از دست بدهند و حتی افراد بیشتری خانه های خود را در معرض خطر آتش سوزی از دست بدهند بیشتر می شود.

این داستان با کمک مالی انجمن خبری متا کانادا تهیه شده است. که در فرآیند تحریریه دخالتی ندارد.