چرا برخی می گویند تا زمان ورود واکسن COVID-19 ، کانادا برای محافظت از کارگران ضروری نیاز به اقدامات بیشتری دارد

از آنجایی که کانادایی ها منتظر راه اندازی اولین دور واکسن COVID-19 هستند ، کارشناسان می گویند کانادا باید در محافظت از کارگران اساسی که در معرض ویروس کرونا قرار دارند در ماه های آینده دو برابر شود.

کانادا فقط یک عرضه محدود از واکسن شروع شود ، انتظار می رود فقط 3 میلیون واکسن در چند ماه اول سال 2021 واکسینه شود ، اما اخبار مربوط به واکسن COVID-19 در زمان قابل توجهی نمی تواند برسد.

بیش از 400000 کانادایی آزمایش ویروس کرونا از زمان ابتلا به بیماری همه گیر مثبت بوده و وضعیت در استانهایی که بیشتر در آن آسیب دیده ایم هیچ نشانه ای از کندی نشان نمی دهد.

درصد آزمایشات COVID-19 در سراسر کشور که طی هفته گذشته مثبت شده اند ، سر به فلک کشیده است 7.4 درصد – از بالا 1.4 درصد در اواسط سپتامبر و 4.7 درصد در اوایل ماه نوامبر. افزایش میزان مثبت می تواند نشانه ای از دست رفتن موارد باشد و افراد بیشتری می توانند ناخواسته ویروس را گسترش دهند.

دکتر سامون چاکرابارتی ، متخصص بیماریهای عفونی در Trillium Health Partners در میسیساگا ، انت گفت: “در انتهای تونل چراغی وجود دارد ، اما ما هنوز باید از تونل عبور کنیم.”

“شما همچنین نمی خواهید در شرایطی قرار بگیرید که آتش سوزی شدید داشته باشد و هنگامی که می خواهید واکسن بزنید ، این کار را در مکانی انجام می دهید که بیمارستان بیش از حد تحت فشار باشد و مراقبت های بهداشتی کارگران بیمار می شوند. “

در حالی که بیشتر تمرکز بر پیام رسانی بهداشت عمومی در سراسر بیماری همه گیر معطوف به اقدامات فردی بوده است ، کارشناسان می گویند که کانادا برای محافظت از افرادی که بیشترین نیاز به پشتیبانی را دارند در ماه های آینده انجام نمی دهد. (بن نلمز / سی بی سی)

میزان مثبت بودن آلبرتا 10 درصد است

در بین نقاط داغ COVID ، آلبرتا در حال حاضر بزرگترین آتش سوزی را دارد و این هفته از دولت فدرال و صلیب سرخ خواست بیمارستانهای صحرایی را تأمین کنید برای کمک به جبران فشار COVID-19 در سیستم مراقبت های بهداشتی.

در آنجا ، درصد آزمایش های COVID-19 که مثبت می شوند ، حیرت آور است 10.5 درصد در جمعه.

COVID-19 مورد در آلبرتا در حال رشد هستند با چنان سرعت انفجاری که حتی از آنها پیشی گرفته است انتاریو، استانی با 10 میلیون نفر جمعیت ، برای اولین بار در همه گیری – با موارد فقط در ادمونتون بیش از موارد در تورنتو و منطقه پیل با هم ترکیب شدند.

نخست وزیر آلبرتا ، جیسون کنی ، روز پنجشنبه در جریان پخش مستقیم فیس بوک گفت: “اگر فکر می کنید این یک حقه است ، با دوست من در ICU صحبت کنید و برای زندگی او مبارزه کنید.”

“اگر فکر می کنید آخر هفته به یک راهپیمایی ضد ماسک بروید ، چطور در عوض برای من ایمیل بفرستید ، تمام اسامی را که می خواهید با من تماس بگیرید ، برای من نامه بفرستید ، و یک تجمع آنلاین ترتیب دهید.”

با این وجود بیشتر تمرکز بر پیام رسانی بهداشت عمومی در سراسر بیماری همه گیر معطوف به اقدامات فردی بوده است ، اما کارشناسان می گویند که کانادا برای محافظت از افرادی که بیشترین نیاز به پشتیبانی را دارند در ماه های آینده اقدامات کافی را انجام نمی دهد.

انتاریو ، کبک شاهد شیوع شیوع محل کار است

در حالی که کانادایی های مسن بیشتر در معرض عواقب شدید ناشی از COVID-19 هستند ، که تقریباً نزدیک به این است 90 درصد کل مرگ و میرها، کارگران اساسی در خط مقدم با وضعیت بدتر روبرو هستند.

برای اولین بار در همه گیری ، شیوع فعال در محل های کار در بزرگترین استان های کانادا از کسانی که در مراکز مراقبت طولانی مدت هستند پیشی گرفته است – 30 درصد شیوع در انتاریو و 40 درصد در کبک ، همانطور که برای اولین بار گزارش شده است گلوب و ایمیل.

در حالی که اطلاعات محدودی در مورد محل شیوع COVID-19 در دسترس است ، وزارت بهداشت انتاریو در بیانیه ای به CBC News گفت صنایع سخت ترین آسیب دیده شامل ساخت و ساز ، تولید ، معدن ، انبارداری و حمل و نقل است.

تماشا کنید | کارگران ضروری در مورد حضور در خط مقدم بیماری همه گیر COVID-19 صحبت کنید

کارگران اساسی – از کارمندان فروشگاه های مواد غذایی تا رانندگان کامیون – در مورد تجربیات خود در خط مقدم بیماری همه گیر COVID-19 می گویند که چگونه بر آنها تأثیر گذاشته است و چرا آنها این کار را انجام می دهند. 11:43

اتحادیه کارگران در خرده فروشی مواد غذایی ، تولید ، مراقبت طولانی مدت ، مراقبت در منزل و امنیت به دلیل خطر نامتناسب قرار گرفتن در معرض آنها ، روز جمعه گفت که کارگران خط مقدم نیز باید در میان اولین دریافت کنندگان واکسن COVID-19.

دکتر زین چاگلا ، پزشک بیماریهای عفونی در بهداشت و درمان همیلتون سنت جوزف و دانشیار دانشگاه مک مستر گفت: “محل کار کار بزرگی است.”

متأسفانه افرادی وجود دارند که باید به کار خود ادامه دهند تا ما از جامعه حمایت کنیم و بازهم ما باید تمایل داشته باشیم و بتوانیم حداقل برخی از اقدامات ایمنی را در محل کارشان انجام دهیم. “

کلید مرخصی استعلاجی پرداخت شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19

چاکرابارتی می گوید ، یک منطقه ای که می تواند به افزایش نرخ انتقال در محل کار کمک کند ، مرخصی استعلاجی با حقوق بیشتر برای کسانی است که به دلیل COVID-19 قادر به از دست دادن کار نیستند.

وی گفت ، برخلاف پلیس در تماس با مردم در خانه های خود ، این یک مشکلی است که می تواند مقابله کند.

“محل کار مواردی هستند که واقعاً مهم هستند زیرا شما فقط می توانید کارهای بسیار زیادی برای حفظ امنیت امور انجام دهید.”

اگر افراد تصمیم بگیرند بین گذاشتن غذا روی میز خود … یا جدا شدن از یکدیگر تصمیم بگیرند که بیمار کار کنند.– دکتر زین چاگلا

چاکرابارتی می گوید پوشیدن ماسک و فاصله فیزیکی همیشه در موقعیت های خاص در محل کار امکان پذیر نیست ، به ویژه در مواردی که کارگران در محله های داخلی کارگران را درگیر می کنند – که شیوع آن در گیاهان بسته بندی گوشت، انبارها، و مین ها.

وی گفت: بسیاری از مردم از نظر مالی بی ثبات هستند و می ترسند زیرا اگر مجبور به ترک کار شوند ، در نهایت درآمد خود را از دست می دهند. کارگران فاقد سند نیز ممکن است در بیان در مورد علائم تردید داشته باشند ترس از اخراج شدن.

“بنابراین شما از این نوع فاکتورهای زیادی برخوردار هستید که من فکر می کنم مانعی برای افراد تحت آزمایش نیست.”

چاگلا می گوید ، برای اطمینان از انطباق و پاسخگویی ، به آموزش هدفمند ، نظارت و ممیزی داخلی برای کنترل انتقال COVID-19 در محل کارهای پر خطر نیاز است.

وی گفت: “مطمئناً تعداد زیادی محل كار ضروری وجود دارد كه مشكلات آنها همچنان ادامه خواهد داشت مگر اینکه مردم در واقع مداخله كرده و این نوع كارها را انجام دهند.”

ماه گذشته ، دولت فدرال مزایای بیماری بهبودی کانادا را ایجاد کرد تا در طی دو هفته تا 1000 دلار از کارگران مبتلا به COVID-19 پشتیبانی کند ، اما چاگلا گفت کارهای بیشتری می توان انجام داد.

چاگلا گفت: “شما باید به افراد انگیزه دهید تا آزمایش شوند.” “اگر مردم تصمیم بگیرند بین قرار دادن غذا روی میز و پرداخت اجاره خانه ، رفتن به محل کار یا انزوا تصمیم بگیرند … آنها برای کار بیمار حاضر می شوند.”

منزوی کردن ، ارتباط بهتر از “تکان دادن انگشت”

چاکرابارتی می گوید راه دیگری برای حمایت از کارگران ضروری ایجاد امکانات انزوای اختصاصی تر برای کسانی که از COVID-19 بهبود می یابند است.

وی گفت: “یک مکان بزرگ که در حال افزایش است ، در خانواده های پرجمعیت است.” وی افزود: بنابراین اگر جایی برای كافی بودن وعده های غذایی افراد داشته باشید و آنها بتوانند از خانواده خود جدا شوند ، این امر واقعاً به كاهش مواردی كه در محل كار مشاهده می كنیم كمك می كند.

چاکرابارتی می گوید “تسلیم و تکان دادن انگشتان” در پیام رسانی بهداشت عمومی در سراسر کشور در برابر اقدامات فردی همیشه موثر نیست – به ویژه با گذشت 9 ماه از همه گیری.

چاکراباتی ، که همچنین عضوی از اعضای تازه تاسیس است ، گفت: “ارتباط با جامعه اغلب کمک می کند.” گروه ویژه آسیای جنوبی برای ارتباط با مردم منطقه Peel و اطلاع رسانی آنها.

“من فکر می کنم که در حال حاضر بیشتر تمرکز بر روی افراد است.” سلام ، شما در خانه می مانید ، در خانه می مانید ، مهمانی را متوقف می کنید ، “این نوع چیزها. در حالی که ما چیزهای زیادی را در این مکان های کاری نمی شنویم.

چاگلا گفت: “این مشکل در کل شیوع بیماری ایجاد خواهد شد.” “زیرا آنها باید باز بمانند.”