چطور نتیجه لیپوساکشن را حفظ کنیم؟

پروتزهایی که در عمل جراحی افزایش حجم سینه استفاده میشود از نظر شکل به دو دسته کلی گرد یا قطره اشکی تقسیم میشود. فرورفتگی ناحیه نوک سینه در بیماران شایع نیست ولی ممکن است بعد از جراحی رخ دهد و معمولاً سه الی شش ماه بعد از جراحی از بین خواهد رفت. تمرینات ناحیه قفسه سینه (عمدتاً بلند کردن وزنه) و تمرینات شدید ناحیه شکم و پشت، پس از 4 الی 5 هفته از زمان جراحی امکان پذیر خواهد بود. استفاده از پوشش نوک سینه یک راه حل ارزان و راحت است. جوانه ها ممکن است تا ۲ سال دوام بیاورند، اما در سال اول از بین می روند. این عارضه بیشتر از لحاظ زیبایی نگران کننده است ، اما ممکن است در برخی از مردان نشانه یک مشکل اساسی باشد. برخی از گن ها مانند فاجات دارای قابلیت تنفس پوست هستند.اگر از گن بی کیفیت استفاده شود , عرق زیاد و سایش ایجاد شده به دلیل استفاده از گن باعث تحریک پوست ، جوش های پشت کمر، آکنه های قفسه سینه یا خارش پوست می شود. ژنیکوماستی رشد خوش خیم سینه در مردان است.

یکی از زشت ترین مشکلاتی که در اثر مصرف هورمون رشد به وجود میآید بدریختی است که در بدنسازی حرفه ای و فیگورهای روی صحنه مسابقات شاهد آن هستید. اگر غده پستان بیش از حد رشد کند و سینه چربی کافی نداشته باشد تا بتواند آن را بپوشاند ، نوک سینه به سمت بیرون رانده می شود و باعث می شود که در افراد لاغری نوک سینه کاملا نمایان شود. در حقیقت چربی اضافی میتواند سبب افزایش سطح استروژن شود. این گیاه خودش تولید هورمون تستوسترون را تحریک نمیکند اما به افزایش هورمون لوتئینه کنندهای که باعث تولید آندروژن در مردان میشود کمک میکند. نوار کمک می کند تا بافت سینه پایین بیاید بنابراین به نظر می رسد مردان قفسه سینه صاف تری دارند. مسکن ها در برابر هرگونه ناراحتی بالقوه به شما کمک خواهند کرد و در کنار آن استفاده از آنتی بیوتیک مانع عفونت می شود. در این میان ، ممکن است مردی بخواهید سینه های بزرگ خود را پنهان کند تا زمانی که جراحی ژنیکوماستی انجام دهد. در صورتی که شما داروهایی مصرف می کنید که ممکن است سبب ژنیکوماستی شود ، ممکن است به توصیه پزشک برای مدتی لازم باشد مصرف آن دارو را قطع کرده و یا آن را با دارویی دیگر جایگزین کنید.

برای مردانی که در ایران با ژنیکوماستی زندگی می کنند ، استفاده از جلیقه در یک روز گرم می تواند با ناراحتی و کلافگی فرد شود. بسیاری از مردان ، گاهی اوقات برای دهه ها ، سینه های بزرگ شده خود را پنهان می کنند. گاهی در برخی تاخیر در هنگام بلوغ وجود دارد و ممکن است با نظر پزشک جراحی تا ۲۵ سالگی صورت نگیرد . مردان مبتلا به ژنیکوماستی گاهی اوقات سینه خود را به سمت پایین می بندند که کوچکتر به نظر برسند.به گفته پزشک بیماران از باند سینه ، نوار چسب ، حتی نوار جراحی استفاده می کنند. باند بافت سینه را فشرده کرده و به سمت پایین هل می دهد . از همه مهم تر فرد ترس این را دارد که دیگران متوجه شوند که او سینه خود را با باندی بسته است و یا از صحبت کردن در مورد آن شرم داشته باشند بنابراین ، بستن سینه به سمت پایین باعث کوچک شدن سینه در مردان نمی شود. آیا لیپوساکشن درد دارد؟ این وضعیت می تواند احساس خودآگاهی در بیمار ایجاد کند، اما همچنین ممکن است باعث درد پستان شود.

یکی از شایعترین موارد در بین خانم ها درد پستان میباشد . پس در صورتی که گرفتار این بیماری هستید، اصلا جای نگرانی وجود ندارد. به طور معمول پس از سه هفته از تولد نوزاد اندازه سینه ها به حالت طبیعی بازگشته و جای نگرانی ندارد. تقریباً ۲۵٪ از مردان در برهه ای از زندگی دچار بزرگی سینه می شوند. در طی سالهای متمادی بیماران وی چند روش خلاقانه برای پنهان کردن ژنیکوماستی به او گفته اند. نوک سینه متورم یک مشکل واقعی برای مردان لاغر مبتلا به ژنیکوماستی است. بزرگ بودن سینه در مردان می تواند به اعتماد بنفس آنها آسیب برسانند ، بنابراین قابل درک است که چنین احساسی دارند. بعضی از مردان به دلیل بزرگ بون سینه خود ورزش نمی کنند. مراجعه به PCP اولین قدم شماست که باید متوجه شوید آیا سینه های شما بزرگتر می شوند یا خیر. حتماً به بهترین جراح پلاستیک تهران مراجعه و برای درمان اقدام نمایید. در این مقاله سعی میشود تا به چگونگی درمان ژنیکوماستی با داروی گیاهی اشارهای داشته باشیم.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد گن ژنیکوماستی لطفا از سایت ما دیدن کنید.