چگونه احزاب فدرال ممکن است خود را برای انتخابات همه گیر بدون تماس آماده کنند

هنگام غروب آفتاب در 24 سپتامبر 2019 ، نخست وزیر جاستین ترودو یک تظاهرات بزرگ و در فضای باز در ساری ، پیش از میلاد برگزار کرد صدها نفر از هواداران در حالی که او با هم دست می دادند ، عکس های سلفی می گرفتند و امضا می کردند ، جزئیات RCMP خود را در اطراف رهبر لیبرال جمع می کردند. به آرامی مسیری را از طریق فشار به سمت اتوبوس مبارزات انتخاب کنید.

قبلاً این کار را انجام می دادند – جمعیت زیاد ، تماس زیاد. تجمعات بخش عمده ای از اکثر مبارزات سیاسی را تشکیل می دهد. لیبرال های ترودو دو مبارزات انتخاباتی پیروز را بخشی از تجمعات بزرگ بنا کردند. این قبل از آن بود که مقامات محلی بهداشت در گردهمایی های بزرگ برای جلوگیری از شیوع COVID-19 – یک اورژانس جهانی بهداشت که تقریباً همه جنبه های زندگی در این کشور ، از جمله انتخابات را پشت سر گذاشته است ، سرکوب کنند.

تماشا کنید: جاستین ترودو در طی مبارزات انتخاباتی 2019 از یک تجمع خارج شد

نخست وزیر جاستین ترودو هنگام ترک راهپیمایی در ساری ، پیش از میلاد در 24 سپتامبر 2019 ، با بسیاری از طرفدارانش روبرو می شود. 0:58

این س ofال که چگونه می توان یک کارزار سیاسی را در بحبوحه همه گیر انجام داد ، یک سال پیچیده است. تجربه ایالات متحده – جایی که مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور فعلی دونالد ترامپ ترجیح داد راهپیمایی های بزرگی را بر خلاف راهنمایی های بهداشت عمومی برگزار کند ، و علی رغم هشدارهایی مبنی بر اینکه این تجمعات به عنوان رویدادهای “فوق العاده پخش کننده” عمل می کنند – نشان می دهد که اقدامات بهداشت عمومی چگونه می تواند به سرعت انجام شود هنگامی که آرا are در معرض خطر باشد ، به نقطه های متناوب سیاسی تبدیل شوند.

هر مبارزات انتخاباتی در کانادا بین چراغهای روشن تورهای رهبران حزب و کارهای ناخواسته داوطلبان بر روی زمین تقسیم شده است ، که در 338 سوارکاری درب به خانه می رود. اما در مبارزات انتخاباتی بعدی فدرال ممکن است تور رهبران حزب فقط به رهبر ، نامزد محلی و روزنامه نگاران در اتوبوس کاهش یابد – در حالی که ممکن است زمینه کاملاً تغییر کند.

استفان پرلو ، رئیس ارشد انتخابات ، در مرکز توزیع انتخابات کانادا در اوتاوا گشت و گذار می کند. (شان کیلپاتریک / مطبوعات کانادایی)

استفان پرلو ، رئیس ارشد انتخابات کانادا اخیراً به کمیته رویه های کمون و امور داخلی مجلس گفت که تا زمانی که همه گیری ادامه یابد ، مبارزات انتخاباتی از دستورالعمل های محلی بهداشت عمومی پیروی می کنند ، که این امر می تواند از سواری تا سوارکاری متفاوت باشد.

وی گفت: “آنها به شما درمورد اینکه چه رفتارهایی قابل قبول یا توصیه می شوند … در طول همه گیری ، بر اساس نرخ ، مشاوره می دهند و این رفتارها توانایی ما را در انجام ایمن انتخابات اعلام می کند.”

دولت ترودو ماه گذشته از یک رای اعتماد به نفس تحمیل شد. اگر در آینده نزدیک سقوط کند ، یا اگر هنوز محدودیت های همه گیری وجود دارد ، مبارزات انتخاباتی برنامه ریزی شده بعدی رخ دهد ، بسته به وضعیت محلی شیوع ، احزاب باید پروتکل های تبلیغاتی منحصر به فردی را برای هر منطقه از کشور تنظیم کنند.

مشکل حباب آتلانتیک

در مورد 32 سوارکاری در آتلانتیک کانادا شرکت کنید. این مقررات ، هر کانادایی ای را که باید به مدت دو هفته در “حباب آتلانتیک” وارد شود ، جدا می کند. این برای مبارزات انتخاباتی که به طور متوسط ​​50 روز طول می کشد ، واقعاً عملی نیست. بنابراین آیا سفرهای رهبران به دلیل COVID-19 باید از یک منطقه عبور کنند؟ چه تأثیری بر تلاشهای خارج از آرا دارد؟

اگر احزاب فدرال این س questionsالات را از خود می پرسند ، آنها هنوز از انتخابات کانادا س askingال نمی کنند. این آژانس به سی بی سی نیوز می گوید ، احزاب فدرال به دنبال توضیح در مورد چگونگی سفرهای رهبران نبوده اند.

برنامه ریزی برای سفرهای رهبران ممکن است در واقع یکی از ساده ترین وظایفی باشد که مدیران کمپین در انتخابات همه گیر با آن روبرو هستند. کمپین ها غالباً در اثر طاقت فرسایی خانه به خانه غرق می شوند یا افزایش می یابند.

برای مدت یک مبارزات عادی ، کارمندان انتخابات خود را به فضاهای موقت اداری یا اتومبیل در محله های دور می رسانند تا درب بزنند. این دفاتر محلی مبارزات در انتخابات همه گیر شلوغ تر خواهند شد ، زیرا کارمندان از یکدیگر فاصله می گیرند و از راه دور کار می کنند.

نخست وزیر جاستین ترودو ، در مرکز ، با ریچارد تی لی ، چپ ، کاندیدای لیبرال در انتخابات انتخابی جنوب برنابی ، در برنابی ، پیش از میلاد ، 10 فوریه 2019 ، مبارزات انتخاباتی را آغاز کرد. (داریل دایک / مطبوعات کانادایی)

انتخابات اخیر فدرال در تورنتو نگاهی اجمالی به آنچه ممکن است در این زمینه انجام شود ارائه می دهد. مرکز تورنتو (یکی از پرجمعیت ترین شهرهای سواری در کانادا) و مرکز یورک در مواردی که نرخ عفونت در حال افزایش بود – مانند امروز – از انتخابات خارج شدند.

انتخابات کانادا از مبارزات انتخاباتی خواست تا از مقررات محلی بهداشت عمومی پیروی کنند و اقدامات احتیاطی اضافی را انجام دهند: زنگ خانه را لمس نکنید ، از توزیع مواد تبلیغاتی (جزوات ، دکمه ها) خودداری کنید ، از غرق شدن در ماشین خودداری کنید (مگر اینکه بتوانید پنجره ها را باز نگه دارید) و بازرسان حزب را از این کار دور نگه دارید. نظرسنجی در مراکز مراقبت طولانی مدت انتخابات کانادا به روال معمول کمپین ها که حامیان را به مراکز رای دهی سوق می دهند اشاره ای نکرد ، اما به نظر می رسد احتمالاً رویکردی مشابه با قوانین استفاده از اتومبیل را پیشنهاد می کند.

اما دوباره ، شرایط موجود می تواند آنچه را که کمپین ها می توانند و نمی توانند انجام دهند ، تعیین می کند. کانادا نه یک همه گیر ، بلکه بسیاری را تجربه کرده است. سرعت انتقال به طور قابل توجهی بین یک منطقه و منطقه دیگر متفاوت است. انتخابات کانادا به سی بی سی نیوز می گوید که شرایط مبارزات ممکن است از سوارکاری به سوارکاری متفاوت باشد و افسران بازگشت کننده محلی پس از برگزاری انتخابات راهنمایی های فعلی را به سازمان های محلی تبلیغات می دهند.

“ما البته از راهنمایی های مقامات محلی بهداشت پیروی خواهیم کرد. به همین دلیل در یک انتخابات همه گیر مهم است که ارتباط واضحی بین مقامات بهداشتی و افسران بازگشت کننده برقرار شود تا آنها بدانند در هنگام انتخابات چه کسی را فراخوانی کنند فرایندی که باید دنبال شود. ” گفت پروو.

تجربه استانی

تجربه اخیر انتخابات استانی نشان می دهد که چگونه احزاب سیاسی می توانند برای انطباق فنون مبارزات قدیمی با شرایط جدید همه گیر مبارزه کنند. دولت های اقلیت در بریتیش کلمبیا و نیوبرانزویک انتخابات زودهنگام را اعلام کردند – قبل از میلاد در اواخر اکتبر ، نیوبرانزویک در سپتامبر – و اکثریت خود را تأمین کردند. ماه گذشته ساسکاچوان یک انتخابات با تاریخ مشخص برگزار کرد که حزب حاکم ساسکاچوان را با اکثریت دیگری به قدرت برگرداند.

هنگامی که مبارزات انتخاباتی نیوبرانزویک در اواسط ماه اوت آغاز شد ، استان کمتر از 20 مورد از COVID-19 را گزارش کرد. این کمپین با سردرگمی در مورد چگونگی تأثیر محدودیت های بهداشت عمومی بر تبلیغات انتخاباتی آغاز شد.

نخست وزیر بلین هیگز به خبرنگاران گفت که محافظه کاران پیشرو نمی توانند درب منزل مبارزات انتخاباتی انجام دهند یا مواد تبلیغاتی را در صندوق های پستی رها نکنند. اما کارمندان مبارزات اتحاد خلق ، همانطور که یک نامزد حزب سبز (مختصر) ، خونه به خونه رفتند. به نظر می رسید منشأ سردرگمی ، تمایز بین “نیاز” و “هدایت” باشد.

نخست وزیر بلین هیگز ، به همراه همسرش مارسیا ، پس از پیروزی در انتخابات استانی نیوبرانزویک در Quispamsis ، NB در روز دوشنبه ، 14 سپتامبر 2020 ، برای سخنرانی به طرفداران خود می رسد. (اندرو وان ، مطبوعات کانادایی)

رئیس انتخابات نیوبرانزویک: “من نمی گویم که بین احزاب در مورد آنچه که آنها انجام می دهند یا انجام نمی دهند توافق شده است … احزاب خاصی به صراحت اعلام کردند که قرار نیست کارزار را از در به در انجام دهند.” افسر کیم پوفنروت به نمایندگان مجلس در کمیته امور مجلس گفت.

“من فکر می کنم بعضی ها شروع به کار تبلیغات از خونه به خونه کردند اما با واکنش منفی خانه داران روبرو شدند. وقتی نخست وزیر انتخابات را دعوت کرد ، وی اظهار داشت که حزبش مبارزات خونه به خونه انجام نمی دهد و من فکر می کنم یک تصور غلط وجود دارد که این قانونی بود که ما اجرا کرده بودیم و در مورد همه افراد صدق می کرد. ما در این باره تماس گرفتیم و گفتیم ، “نه ، این تعیین تکلیف کاندیداها و احزاب است.”

اخیراً سوارکاری استانی Charlottetown-Winsloe در جزیره پرنس ادوارد برگزار شد. محافظه کاران مترقی کرسی را بدست آوردند و اکثریت قاطع را به دولت خود دادند.

تیم گارتی ، رئیس ارشد انتخابات PEI ، در کمیته امور مجلس به نمایندگان مجلس گفت که دو حزب استانی تصمیم گرفتند که از خونه به خونه مبارزات انتخاباتی انجام دهند و دو حزب دیگر این کار را نکردند.

“دو طرف تصمیم به انجام مبارزات درب منزل باید طرحی را به مدیر ارشد بهداشت عمومی ما ارائه دهند تا اطمینان حاصل شود که با استانداردها و دستورالعمل های آنها مطابقت دارد و قبل از اینکه بتوانند ادامه دهند ، باید تصویب شود ، ” او گفت.

پوفنروت و گارتی گفتند که تا آنجا که آنها می توانستند بگویند ، عدم توافق بین احزاب در مورد چگونگی (یا اینکه) برای انجام مبارزات درب منزل هیچ تأثیری در انجام انتخابات خود نداشته است.

در همین حال ، در ساسکاچوان ، مرجع انتخابات استان به احزاب گفت که از راهنمایی های همه گیرانه که فروشندگان هنگام مبارزات انتخاباتی از خانه به خانه پیروی می کنند ، پیروی کنند: فاصله فیزیکی را حفظ کنید ، وقتی بیمار هستید کار نکنید و با اعضای آن تماس فیزیکی برقرار نکنید عموم. مرجع انتخابات گفت که می توان جزوه ها را در صندوق های پستی قرار داد ، اما کارکنان ستاد انتخاباتی فقط باید با اعضای خانواده هایشان رفت و آمد کنند.

برخی از رأی دهندگان از بدرفتاری ناراحت هستند

دکتر ثاقب شهاب ، مدیر ارشد بهداشت پزشکی ساسکاچوان گفت: “دستورالعمل های بوم پردازی ما امکان ورود به خانه به خانه را دارد و برای چندین ماه در نظر گرفته شده است ، به روشی که من می گویم خطر نزدیک به صفر را به حداقل می رساند.”

“ما نمی توانیم احساس افراد را در مورد كوبیدن درب خانه پیش بینی كنیم. بعضی خوب هستند ، بعضی احساس ناراحتی می كنند. اما مطمئناً این رهنمودها خطر انتقال را به حداقل می رسانند.”

پیش از برگزاری انتخابات زودهنگام ، آنتون بوگمن ، رئیس ارشد انتخابات پیش از میلاد هشدار داده نشده بود. او در تابستان گذشته احزاب را با متخصصان بهداشت پزشکی گرد هم آورد تا درباره این کارزار صحبت کنند.

وی به نمایندگان مجلس درمورد نمایندگان مجلس گفت: “احساس كردم مهم است كه احزاب و هم چنین متخصصان بهداشت پزشكی را برای گفتگو در مورد موضوعات ، چالش ها ، چگونگی اصلاح فعالیت های معمول مبارزات انتخاباتی برای تأمین نیازهای بهداشت عمومی ، مهم بدانم.” کمیته امور مجلس با اضافه کردن دفتر وی مشکلی در هنگام انتخابات مشاهده نکرد.

دکتر بانی هنری ، مأمور بهداشت استان ، یک کنفرانس خبری در 22 سپتامبر 2020 در ویکتوریا برگزار می کند. (چاد هیپولیتو / مطبوعات کانادایی)

دکتر بونی هنری ، افسر بهداشت استان BC ، همچنین به نمایندگان مجلس در کمیته ای که با نمایندگان حزب ملاقات کرد “چندین بار برای اطمینان از اینکه هر یک از طرفین راهنمایی کرده اند که چگونه می توانند در طی COVID به طور ایمن مبارزات را انجام دهند ،” گفت.

وی گفت: “ما در مورد مواردی مانند در به خانه و چگونگی به نظر رسیدن ، داشتن اجتماعات كوچكتر ، اجازه ندادن گروه های بزرگ با هم ، ماسك پوشیدن و همه مواردی كه در مبارزات ایمن در این دوره از زمان مهم است صحبت كردیم.”

در قوانین بهداشت عمومی BC برای انتخابات آمده است که گردهمایی های انتخاباتی باید فاصله فیزیکی را حفظ کنند ، شامل بیش از 50 شرکت کننده نباشد ، مکان های اختصاصی و موانع را در صورت لزوم فراهم کنند ، اطلاعات تماس را از شرکت کنندگان جمع کنند و ، در صورت امکان ، در خارج از منزل برگزار شوند. این قوانین برگزاری رویدادهای مبارزات آنلاین را به شدت تشویق می کند.

دانیل بلیکی ، نماینده حزب دموکراتیک حزب مانیتوبا ، از هنری س wasال کرد که آیا احزاب فدرال باید در مورد چگونگی انجام فعالیت های اصلی مبارزات انتخاباتی قبل از رسیدن انتخابات بعدی به توافق برسند؟ او پاسخ داد: “بله.”

وی افزود: “من نگرانی زیادی در مورد مردم درب منزل در مورد جوامع شنیدم.” “این بخشی از مبارزات سیاسی است ، من این را می فهمم ، اما روش های جایگزینی برای انجام این كار وجود دارد و اطمینان حاصل می كنم كه مردم می دانند كه اگر نمی خواهند كسی به خانه آنها بیاید ، می توانند نگرانی های خود را نشان دهند.”

عمر الغابرا یک نماینده باسابقه لیبرال از می سی سیاگا است ، که تعداد زیادی از موارد COVID را مشاهده کرده است. وی از پرلو پرسید که آیا انتخابات کانادا برای تنظیم چگونگی انجام نامزدهای تبلیغاتی کاندیداها فکری کرده است؟

پاسخ وی صریح بود: “ما هیچ اختیاری برای تنظیم نحوه تبلیغات نامزدها در طول بیماری همه گیر نداریم. من می خواهم در این باره صریح بگویم.”

بنابراین ممکن است به عهده مسئولان بهداشت عمومی استان مانند دکتر هنری باشد که به احزاب بگویند که چگونه یک مبارزات انتخاباتی را در زمانی که همه در یک مکان می مانند ، اجرا کنند.

وی گفت ، “نکته مهم” داشتن راهنمایی روشن در مورد موارد قابل قبول و غیر قابل قبول است و سپس احزاب برای اطمینان از پیروی از این راهنمایی ها ، یکدیگر را مسئول می دانند.

“من فکر می کنم اکثر مردم می خواهند کار درست را انجام دهند. من بسیار سپاسگزارم که در مورد اقدامات مهمی که باید برای جلوگیری از انتقال این ویروس در کانادا انجام دهیم ، چنین نوع سخنان سیاسی نداریم.”