کامیون داران بریتیش کلمبیا در بزرگراهی که به دلیل تصادفات مرگبار شناخته می شود، تراکتور-تریلر را که در حال تغییر خط ناایمن است متوقف می کنند.

دو راننده کامیون از شمال تامپسون در بریتیش کلمبیا ماه گذشته هنگامی که یک وسیله نقلیه تجاری را متوقف کردند و با تغییر خط ناامن آنها می‌توانست منجر به تصادف دیگری در بزرگراهی شود که در سال جاری پنج نفر کشته شده‌اند، موضوع را به دست گرفتند.

جان کیتینگ، که می‌گوید بیش از دو دهه است که در صنعت حمل‌ونقل تجاری فعالیت داشته است، تغییر مسیر را در ویدیوی دوربین داش‌م خود در 24 مارس حوالی ساعت 7 صبح به تصویر کشید: یک تریلر پایین تخت به سمت جنوب به‌طور غیرقانونی وسایل نقلیه را از جلوی آن عبور می‌کرد و از خطوط زرد رنگ دوگانه عبور می‌کرد. خط مخالف شمال

کیتینگ، که در منطقه Barriere در نزدیکی محل وقوع مانور زندگی می‌کند، می‌گوید تریلر با نام حمل و نقل Manitoulin، حرکت خطرناکی را زمانی انجام داد که خط عبور نزدیک دارفیلد، در حدود 74 کیلومتری شمال Kamloops، BC، در بزرگراه 5 به پایان رسید.

او به میزبان مهمان داگ هربرت در CBC گفت: “بدون توجه به ترافیک روبرو، او فقط دنبال آن رفت.” سپیده دم کملوپس. او نمی‌دانست دارد چه می‌کند – اگر جا نبود، فقط سقوط می‌کرد.»

کیتینگ می‌گوید هنگامی که به باریر نزدیک می‌شد، با راننده کامیونی که جلوتر از او بود تماس‌های رادیویی برقرار کرد و از آنها پرسید که آیا می‌توانند تریلر Manitoulin را سوار کنند و آن را بکشند.

او می گوید که آنها موفق شدند خودرو را متوقف کرده و اطلاعات تکمیلی را برای مقامات به دست آورند. او فیلم داشکام و عکس های راننده مانیتولین و پلاک وسیله نقلیه اش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که ده ها انتقاد از رفتار راننده را برانگیخت.

گروهبان کارکنان برایان فدرچوک، فرمانده واحد گشت بزرگراه BC RCMP، مستقر در کاملوپس، می گوید که پلیس در حال بررسی این حادثه است و از رانندگان می خواهد که قانون را به دست خود نگیرند.

فدرچوک گفت: “ما برای اجرای قانون پول می گیریم. ما ابزار مناسبی برای مقابله با هر موقعیتی که پیش می آید در اختیار داریم.” شما هرگز نمی دانید آن شخص کیست و ارزش آن را ندارد که زندگی خود را به خطر بیندازید.

3 تصادف مرگبار در Hwy 5 در شمال Kamloops 5 کشته برجای گذاشت

اقدام کیتینگ، که او معتقد است هوشیاری نبود، پس از سه تصادف مرگبار خودرو با خودروهای تجاری انجام شد که تا کنون در سال جاری در بخش بزرگراه 5 در شمال کاملوپس منجر به کشته شدن پنج نفر شده است.

مرلین بلک ول، شهردار کلیرواتر، شکایت کرده است که افسران RCMP کافی برای اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در آن بخش از بزرگراه وجود ندارد و از افسران گشت بزرگراه BC خواسته است به جای اینکه از کلونا یا جاهای دیگر بیایند، در کلیرواتر و کاملوپس مستقر شوند.

برخی از متخصصان صنعت حمل و نقل خواهان نصب اجباری داشکام بر روی خودروهای تجاری هستند.

کیتینگ می‌گوید نصب اجباری داش‌کم ایده خوبی است، اما بی‌خطر نیست، زیرا ممکن است شارژ دوربین تمام شود. او می گوید که به مراتب بهتر است به علت اصلی تخلفات ترافیکی رسیدگی شود، دلیلی که او به نحوه عملکرد صنعت حمل و نقل در حال حاضر نسبت می دهد.

او گفت: “شما خدمات تراکتورهای شخص ثالث زیادی دریافت کردید که شرکت های حمل و نقل بزرگتر استخدام می کنند – آنها سوابق ایمنی بسیار ضعیفی دارند، و همه اینها به دلار عالی ختم می شود.”

در یک بیانیه ایمیلی به سی‌بی‌سی نیوز، Manitoulin Transport مستقر در انتاریو گفت پس از تماشای ویدیو و عکس‌های دوربین کیتینگ، متوجه شد که راننده کارمند آن نیست و مالک نیمه‌کامیونی نیست که آن را می‌کشد. تریلر.

سپیده دم کملوپس7:39راننده کامیون در منطقه باریر پس از عبور غیرقانونی، اجرای قانون را به دست خود می گیرد

برای ماه ها، مردم شمال تامپسون در مورد رانندگی خطرناک در بزرگراه 5 در شمال کاملوپس صحبت می کردند. ما با یک راننده کامیون باریر صحبت کردیم که در واقع پس از یک حادثه در ماه گذشته، اجرای قانون را به دست خود گرفت.