کورپیسالو، پادشاهان خسیس، با خالی کردن کاناکز، به اسکیت 3 بازی پایان می دهند

جوناس کورپیسالو برای اولین بار در فصل و چهارمین بار در دوران حرفه ای خود، 20 شوت را متوقف کرد، زیرا لس آنجلس کینگز دوشنبه شب ونکوور کاناکس میهمان را با نتیجه 3-0 شکست داد تا یک سری سه بازی شکست خورده را متوقف کند.

آرتور کالیف، ولادیسلاو گاوریکوف و درو دوتی برای کینگز گلزنی کردند که رکورد خود را برای پیروزی خانگی در یک فصل با 26 برد در فصل های 91-1990، 06-2005 و 16-2015 برابر کردند.

کالین دلیا 25 سیو برای کاناکز انجام داد که 5 تا از 7 را از دست داده اند.

دعواهای بیشتری وجود داشت – دو – تا گل – یک – در دو دوره ابتدایی پر جنب و جوش اما کم رویداد. کالیف توانست با 4:47 مانده به پایان بازی دوم، بن بست بدون گل را بشکند و برای سیزدهمین گل خود دلیا را از بالای نقطه بین پاهای خود شکست دهد.

گاوریکوف با نتیجه 4:03 امتیاز را دو برابر کرد و به سومین رسید، پس از اینکه تروور مور متوجه شد که او در حال پیوستن به بازی بود، یک شوت مچ از شکاف فرو کرد و داتی با 1:37 باقیمانده دروازه خالی را اضافه کرد.

تماشا | Gavrikov بیمه Kings را اضافه می کند:

گل گاوریکوف خنجر، پادشاهان خاموش Canucks بی جان

ولادیسلاو گاوریکوف یک پاس سه طرفه زیبا را به پایان رساند و ونکوور تنها 20 شوت در باخت 3-0 انجام داد.

این یک نتیجه حیاتی برای کینگز بود، که در آوریل با امید به کسب عنوان دسته دوم خود آمدند اما اکنون برای حفظ مقام سوم در بخش اقیانوس آرام به کمک نیاز دارند.

سیاتل که روز دوشنبه در آریزونا با نتیجه 4-1 پیروز شد، با یک بازی کمتر از لس‌آنجلس دو امتیاز عقب‌تر است و تساوی‌برک احتمالی را با بردهای قانونی بیشتر نگه می‌دارد.

پادشاهان می توانند از رقابت برای کسب بهترین رکورد در کنفرانس غرب سود ببرند، زیرا رهبر وگاس انگیزه ای برای کسب امتیاز در خانه و خانه با کراکن دارد تا فصل را به پایان برساند.