گاوباز ویلیامز لیک از مجروح شدن در حین کمک به سوارکار پشیمان نیست

کودی کال ویلیامز لیک پس از اینکه وارد عمل شد تا سواری را که از گاو نر در Indoor Spring Classic Rodeo از روی گاو پرتاب شده بود، نجات دهد، همچنان در حال بهبودی از دررفتگی شانه است.

او به عنوان یک گاوباز کار می کند و وظیفه او محافظت از یک رقیب سقوط کرده است.

کال در شش سال گذشته در این ورزش شرکت کرده است. او در یک خانواده رودئو بزرگ شد و پس از گذراندن سال‌ها در بازی نیمه حرفه‌ای هاکی، این تغییر را انجام داد.

در آخر هفته، او درگیر نجات دراماتیک یک سوار بود. او به داگ هربرت، میزبان تکمیل کننده Daybreak Kamloops در مورد این تجربه گفت.

سپیده دم کملوپس7:17گاوباز ویلیامز لیک از مجروح شدن در حین کمک به سوارکار پشیمان نیست

گاوباز کودی کال پس از مجروح شدن به یک سوارکار پرتاب شده در Indoor Spring Classic Rodeo در دریاچه ویلیامز در حال بهبودی است. او می‌گوید این چیزی است که احساس می‌کند باید انجام دهد تا به حفظ امنیت رقبای بازی‌های رودئو کمک کند.

متن زیر برای وضوح و وضوح ویرایش شده است طول.

من بدانید که مردم با گاو سواران، دلقک های رودئو، اما گاوباز بسیار آشنا هستند – بیشتر مردم در اسپانیا با شمشیر و شنل فکر می کنند. شغل شما به عنوان یک گاوباز دقیقا چیست؟

بنابراین شغل من گاوبازی است، به خصوص گاوبازی در آمریکای شمالی احتمالاً تلاقی بین یک دلقک رودئو و یک گاوباز اسپانیایی است. کار من این است که حواس گاو را پرت کنم و به گاوچران زمان کافی بدهم تا با خیال راحت فرار کند.

Calgary Stampede: Bull Fighter POV

در اینجا چیزی است که مبارزان گاو نر هنگام کار با گاو سواران در Stampede کلگری می بینند.

آیا در آنجا از نوعی محافظ استفاده می کنید؟

بله، این نوعی تلاقی بین یک جلیقه گاو سوار و یک جلیقه موتور کراس است، سپس در قسمت پایین، ما اساساً پدهای فوتبال اصلاح شده را می پوشیم.

ما را به کلاسیک بهاری برگردانید. ما را از طریق آنچه در آن هستید راهنمایی کنید.

همانطور که سوار از زمین خارج شد، او در موقعیت خوبی قرار نداشت. آن گاو نر تا حدودی از چیزی که ما دوست داریم برای او «خروپف» بنامیم دارد. او نسبتاً تهاجمی است، و در موقعیتی نه چندان امن مقابل حصار قرار گرفته بود، و وقتی وارد می شد، من با یک انتخاب باقی مانده بودم: بروم یا نرفتم.

در تجارت من، شما می توانید یک گاوچران یا یک ترسو باشید. شما نمی توانید هر دو باشید من انتخاب کردم که گاوچران باشم و جلوی گاو پریدم و متأسفانه او در مسابقه پیروز شد و از من برتری گرفت و من را برای مدتی در مقابل حصار قرار داد، اما من دوست دارم به آن فکر کنم. در یک روز کار

چه اتفاقی برات افتاده؟

وقتی شما یک لاشه به این بزرگی را می بینید، انتظار دارید کبودی های بیشتری ببینید و شاید آسیب های بیشتری ببینید، اما من در نهایت با خوش شانسی بیرون آمدم، تنها با یک شانه دررفته و چند شکستگی در ناحیه شانه که پزشکان اینجا در آنجا هستند. دریاچه ویلیامز خیلی سریع تحت مراقبت قرار گرفت.

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که راکب در بیشتر موارد سالم بیرون آمد. چند ضربه و کبودی. اگر می خواست، روز بعد می توانست سوار شود و این واقعاً برای من مهم است.

یک گاو سوار در هوا پرواز می کند که دو گاوباز در تلاش برای منحرف کردن آن هستند.
گاوباز کودی کال پس از پرتاب شدن توسط یک گاو نر با یک شانه دررفته و چند شکستگی در نهایت از یک سوارکار محافظت کرد. (ارسال شده توسط شلی پورتر)

و شما چطور؟ آیا به زودی می توانید کار کنید؟

متأسفانه من برای هفته‌های آینده خارج از خانه هستم – اما به خواست خدا، ما یک تیم پزشک بسیار خوب در اینجا در دریاچه ویلیامز داریم، و تیم پزشکی که در محل در این رویداد حضور داشت، عالی بود، بنابراین باید فقط چند هفته طول بکشد. از خرابی

چه چیزی باعث شد که بخواهید وارد این ورزش شوید؟

من به نوعی در آن متولد شدم. خانواده من در اینجا در 150 مایل هاوس، پیش از میلاد، یک شرکت قراردادی سهام را اداره می‌کنند، و ما به تولید رویدادهای رودئو در سراسر پیش از میلاد کمک کرده‌ایم.

ما واقعاً می‌خواستیم فقط بر روی برگزاری یک رویداد Rodeo محیطی واقعاً ایمن و فراگیر تمرکز کنیم، به خصوص پس از سال گذشته با تیراندازی در دریاچه ویلیامز [at the stampede] و برخی از درام اطراف آن.

من یک گاوچران کال نسل سوم هستم. وقتی حدوداً 18 ساله بودم، به سمت بشقاب رفتم و تقریباً بلافاصله عاشق شدم و هرگز به عقب نگاه نکردم.

رابطه شما با گاو نرهایی که باید با آنها بجنگید چگونه است؟

احترام متقابل بسیار قوی وجود دارد. من دوست دارم به آن به عنوان یک مغز در مقابل مغز فکر کنم. وزن آنها یک تن است. من 180 پوند وزن دارم. حداکثر سرعت آنها در سرعت دویدن دو برابر یک انسان است، اما من 100 امتیاز ضریب هوشی بیشتر دارم، و من کمی تغییرپذیرتر هستم، بنابراین دوست دارم آن را مانند دیوید در مقابل جالوت بدانم.

من به اندازه کافی خوش شانس هستم که هر روز در اطراف این حیوانات هستم، ببینم چگونه از آنها مراقبت می کنند، رفاه آنها را ببینم. یک احترام متقابل وجود دارد، و این که در زندگی چیزی بیشتر از یک گاو نر بزرگ و قدیمی خوب و قدیمی وجود ندارد.