یک نیمه کامیون با این خانه کلونا، BC، تصادف کرد. یک ماه بعد، غارت شد

سامر شهاده و خانواده اش که هنوز از حادثه اخیر که در آن یک کامیون نیمه کامیون به خانه شهری آنها در کلونا، بریتیش کلمبیا، برخورد کرد، متحیر شده اند، با مجموعه ای از حوادث ویرانگر دیگری در خانه خود روبرو هستند.

حوالی ساعت 5:30 صبح روز دوشنبه، RCMP در شهر مرکزی اوکاناگان گزارش هایی مبنی بر سرقت و سرقت در محل سکونت شهاده، در تقاطع خیابان گوردون درایو و کامرون دریافت کرد. یک وسیله نقلیه و کارت های اعتباری از ملک به سرقت رفت و پلیس دو مظنون را دستگیر کرد.

با این حال، حمله دیگری بعد از ظهر همان شب، حوالی ساعت 22:30 شب رخ داد. پلیس در رابطه با حادثه دوم دستگیری نکرده است و مشخص نیست که آیا این دو با هم مرتبط هستند یا خیر.

شهاده و خانواده‌اش پس از آسیب دیدن خانه‌شان در حادثه 11 آوریل، به‌طور موقت در جای دیگری زندگی می‌کنند.

کامیونی که یک تریلر تخت خالی را حمل می کرد به گوشه خانه شهری آنها برخورد کرد و راه پله را ویران کرد. آتش نشانان مجبور شدند از نردبان برای نجات مادرشوهر و کودک نوپا از اتاق خواب طبقه دوم از طریق بالکن استفاده کنند. هیچ آسیبی گزارش نشده است.

او گفت که از آن زمان، شهاده نگهبانان امنیتی را برای نظارت بر اموال استخدام کرده است – که نتوانستند وظایف خود را انجام دهند.

او گفت: «گاردها داخل ماشین نشسته بودند و گشت نمی زدند.

“غارتگر ویرانی به بار آورد”

تحقیقات در مورد تصادف ادامه دارد و کامیون هنوز در محل اقامت جاسازی شده است و مهندسان سازه در تلاش برای خارج کردن ایمن آن هستند.

اما شحاده می‌گوید که این سرقت‌ها را آسیب‌زاتر می‌داند.

وی گفت که دو نفر از مظنونان دستگیر شده برای فریب ماموران امنیتی در حال انجام وظیفه خود را به عنوان کارگران ساختمانی معرفی کرده اند.

کامیونی با نوارهای زرد رنگ در خانه ای جاسازی شده است.
مهندسان سازه همچنان در تلاش هستند تا نیمه کامیون را با خیال راحت از خانه شهری خارج کنند. (بریدی استراکان/سی بی سی)

شهاده ناراحتی خود را در صفحه GoFundMe به اشتراک گذاشت، صفحه ای که او برای جمع آوری بودجه برای تعمیرات خانه آنها راه اندازی کرد.

او نوشت: “غارتگران در گاراژ و طبقات بالای ما ویران کردند و در این روند اقلام ارزشمند زیادی را به سرقت بردند. حتی به نظر می رسید که وقت خود را صرف کرده اند و در خانه ما استراحت کرده اند و نوشیدنی های باز به عنوان مدرک باقی مانده است.”

ترودی اسکات، مالک کالامالکا سکیوریتی به CBC نیوز گفت که کارکنانش اجازه ورود به خانه یا پشت محوطه حصارکشی شده اطراف سایت را نداشتند و هیچ راهی برای اطلاع از وقوع سرقت نداشتند.

اسکات اضافه کرد که کارمندانش بعداً با دزدان ادعایی روبرو شدند و بلافاصله با 911 تماس گرفتند و منجر به دستگیری آنها شد.

پلیس می گوید که مظنونان که 36 و 45 سال سن دارند و برای پلیس شناخته شده بودند، با اتهامات متعددی از جمله ورود و شکستن، استفاده متقلبانه از کارت اعتباری و عدم رعایت دستور آزادی روبرو هستند.

آنها قرار است در روز 9 می در دادگاه استانی در کلونا حاضر شوند. پلیس همچنان در حال بررسی دومین سرقت است.